I sidste uges blogindlæg svarede jeg på spørgsmål vedrørende Liseborg.dk, og dette vil jeg fortsætte med i denne uge, så vi kan blive endnu klogere på, hvordan det rent praktisk fungerer, når du handler hos os.
- Hvilke fragtfirma benytter I? Vi sender vores varer med GLS til en pakkeshop i nærheden af dig. Du kan vælge imellem 20 pakkeshops, som ligger tætteste på dig, og du har også mulighed for at få pakken sendt til en pakkeshop nær dit arbejde, i sommerhus osv. Du skal blot ændre adresse i adressefeltet, og så kan du vælge den pakkeshop, der passer dig bedst.
- Hvor bliver pakken afleveret, hvis pakkeshoppen er fyldt? Hvis der ikke er plads i den pakkeshop, som du har valgt, kan pakke blive sendt til en anden pakkeshop i nærheden. Det er typisk omkring jul og andre travle periode. GLS sender en besked til dig hurtigst muligt med det andet udleveringssted.
- Hvor lang tid har jeg til at hente min pakke? Når pakken er klar til afhentning, vil du få en besked, og derefter har du 7-10 dage til at hente pakken.
- Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke ikke kommer frem? Hvis der går mere en 5 dage efter din bestilling, og du ikke har hørt noget, skal du kontakte os på mail: salg@liseborg.dk, så vil vi hjælpe dig med at finde frem til din pakke. Hvis vi får din pakke retur, uden at du har givet besked, skal du betale for at få den leveret igen.
- Hvilke betalingskort kan jeg benytte i webshoppen? Du kan bruge følgende betalingskort: VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard/Maestro og JBC
- Hvad sker der efter du har bestilt dine varer hos os? Kort tid efter vil du modtage en ordrebekræftelse på din mail. Den vil indeholde et ordrenummer, dit navn, adresse, betalingsform, leverings adresse og en oversigt over det, som du har bestilt. Der er også vedhæftet en returerklæring, hvis du ønsker at returnere din ordre.
Dette var et lille udpluk af spørgsmål vedr. Liseborg.dk. Hvis du har brug for vores hjælp, må du endelig kontakte os på tlf. +45 71 99 90 08 eller på mail: salg@liseborg.dk