Reklamation

Det er altid rart at have styr på reglerne, inden der handles på en hjemmeside. Derfor skrev jeg om i sidste uge dine muligheder for refundering, hvis du fortryder dit køb. I denne uge vil jeg sætte fokus på, hvis du er så uheldig, at det du har købt hos Liseborg.dk går i stykker, og det er dækket af reklamationsretten. Jeg går dog ikke helt i detaljer med vores refusionspolitik, og hvis du ønsker en mere uddybende beskrivelsen, så kan du finde den på vores hjemmeside, eller du kan finde den her: Refusionspolitik (liseborg.dk).

Hvis du er i tvivl om vores refusionspolitik, eller du har spørgsmål til vores produkter eller hjemmeside, så er du altid velkommen til at kontakte os på tlf.: +45 71 99 90 08 eller på mail: salg@liseborg.dk

Her kommer et udpluk af vores reklamationsret:

  • 2 års reklamationsret for alle varer købt hos Liseborg.dk
  • Alt efter problemet er det muligt at få varen repareret, ombyttet, returnering af købsbeløbet eller afslag i prisen. 
  • Det forudsætter at reklamation er berettiget, og fejlen ikke er opstået, fordi produktet er behandlet forkert.
  • Du skal reklamere indenfor 14 dage, hvis fejlen er der fra modtagelsen af.
  • Hvis varen er beskadiget under fragt, så skal Liseborg.dk kontaktes på mail indenfor 5 dage fra modtagelsen.
  • Husk at medsende fakturaen for dit køb, da dette er dit garantibevis. Hvis du ikke har fakturaen så frafalder din reklamationsret.

Vi har altid et stort udvalg af kvalitetsprodukter, og vi har mere end 4000 varenumre indenfor boligindretning, kork- og mosprodukter, folie, plakater, design, DIY, brugskunst, print og skilte, akustik og ikke mindst mange af de populære mærker. Se gerne på vores hjemmeside og følg med på Facebook og Instagram, hvor du løbende kan se et udvalg af vores produkter og find inspiration til hjemmet, kontoret, messen osv.

BoligindretningReklamation